Szállítási díjak

A megrendelt árut a GLS futárszolgálata kézbesíti. A szállítási idő a megrendeléstől számított 2-8 nap. (Külföldről rendelt termék rendelése  esetén a szállítási idő lényegesen változhat)

A kézbesítés munkaidőben, jellemzően 9 és 16 óra között történik, ezért szállítási címként mindenképpen olyan címet adj meg, ahol napközben tartózkodsz az, aki átveszi majd a megrendelt csomagot (például munkahely). 

Mielőtt a csomag megérkezik, a futár a megadott telefonszámon hívni fog. Amennyiben még sem tartózkodtál a kiszállítás napján a megadott címen, a futár értesítőt hagy és megpróbálja felvenni veled a kapcsolatot telefonon.
A szállítási díj mértéke a csomag súlyától függen változik az alábbiak szerint:

Futár Ft Utánvét díja Ft Csomagpontra Súly
1143 200 786 0-9,9
2527 200 786 10-19,9
3797 200 786 20-29,9
4432 200 786 30-39,9
5702 200 786 40-49,9
7607 200 786 50-59,9
8242 200 786 60-69,9
10909 200 786 70-79,9
12687 200 786 80-89,9
13957 200 786 90-99,9

A díjak csomagonként értendők, így érdemes egy alkalommal több terméket is megrendelni.

Kérjük, ha törékeny matricával ellátott csomagot kapsz, akkor az átvétel után kérd meg a futárt, hogy várja meg amíg felbontod a csomagot. Ha sérülést tapasztalsz, kérjük, vetess fel jegyzőkönyvet. Amennyiben a futár nem tudja megvárni, akkor ügyfélszolgálatunkon kell azt haladéktalanul jelezni, mert kárigényed csak ebben az esetben tudjuk elfogadni.

A rendelés során a Megjegyzés rovatba beírhatod minden olyan információt, ami a szállításnál fontos lehet. Például, ha nem te, hanem valaki más veszi át a csomagot, mindenképpen add meg az illető személy nevét és elérhetőségét. Nehezen megtalálható munkahely esetén érdemes pontosan megadni az emelet- és ajtószámot, illetve rövid útbaigazítást adni, amely alapján a futár könnyebben odatalál.

A szállítási költségről szóló számlát a csomagban találod. 

A futárszolgálat hibájából bekövetkező késedelemért felelősséget nem vállalunk.