Szállítási díjak
A megrendelt árut a GLS futárszolgálata kézbesíti. A szállítási idő a megrendeléstől számított 2-8 nap. (Külföldről rendelt termék rendelése esetén a szállítási idő lényegesen változhat)
A kézbesítés munkaidőben, jellemzően 9 és 16 óra között történik, ezért szállítási címként mindenképpen olyan címet adj meg, ahol napközben tartózkodsz az, aki átveszi majd a megrendelt csomagot (például munkahely).
Mielőtt a csomag megérkezik, a futár a megadott telefonszámon hívni fog. Amennyiben még sem tartózkodtál a kiszállítás napján a megadott címen, a futár értesítőt hagy és megpróbálja felvenni veled a kapcsolatot telefonon.
A szállítási díj mértéke a csomag súlyától függen változik az alábbiak szerint:
Futár Ft |
Utánvét díja Ft |
Csomagpontra |
Súly |
1143 |
200 |
786 |
0-9,9 |
2527 |
200 |
786 |
10-19,9 |
3797 |
200 |
786 |
20-29,9 |
4432 |
200 |
786 |
30-39,9 |
5702 |
200 |
786 |
40-49,9 |
7607 |
200 |
786 |
50-59,9 |
8242 |
200 |
786 |
60-69,9 |
10909 |
200 |
786 |
70-79,9 |
12687 |
200 |
786 |
80-89,9 |
13957 |
200 |
786 |
90-99,9 |
A díjak csomagonként értendők, így érdemes egy alkalommal több terméket is megrendelni.
Kérjük, ha törékeny matricával ellátott csomagot kapsz, akkor az átvétel után kérd meg a futárt, hogy várja meg amíg felbontod a csomagot. Ha sérülést tapasztalsz, kérjük, vetess fel jegyzőkönyvet. Amennyiben a futár nem tudja megvárni, akkor ügyfélszolgálatunkon kell azt haladéktalanul jelezni, mert kárigényed csak ebben az esetben tudjuk elfogadni.
A rendelés során a Megjegyzés rovatba beírhatod minden olyan információt, ami a szállításnál fontos lehet. Például, ha nem te, hanem valaki más veszi át a csomagot, mindenképpen add meg az illető személy nevét és elérhetőségét. Nehezen megtalálható munkahely esetén érdemes pontosan megadni az emelet- és ajtószámot, illetve rövid útbaigazítást adni, amely alapján a futár könnyebben odatalál.
A szállítási költségről szóló számlát a csomagban találod.
A futárszolgálat hibájából bekövetkező késedelemért felelősséget nem vállalunk.